Wednesday 22 December 2010

Lepak Santai Bersama Pemuda-Pemuda Cawangan dan Majlis Meraikan NKP Sekijang

Baru-baru ini Pemuda Bahagian Sekijang telah menjemput Ketua-Ketua Pemuda Cawangan dan Jawatankuasanya bersama-sama dengan kami bagi memberi peluang kepada mereka bertukar-tukar pandangan dan menyampaikan informasi terkini Pemuda sambil menjamu selera di Restoran Juara Ikan Bakar, Segamat.

Kehadiran ramai ahli-ahli Pemuda Cawangan telah menggamit kami untuk meraikan sekali kembalinya NKP Sekijang, Sdr. Jamaludin Rasip daripada menunaikan Haji di Mekah.Kelihatan Sdr. Jamaludin gembira dan terharu dengan kehadiran ramai pemuda-pemuda yang datang bagi meraikan dan bertanya khabar beliau.Antara Pemuda yang hadir adalah dari cawangan Sri Dagang,Felda Redong, Tekan Restu, Sedeng, Taman Segar dan ramai lagi.

Dari pengamatan kami, program ringkas seperti ini dapat merapatkan lagi hubungan antara kami dan pemuda cawangan.Siapa kata kami tidak pernah mengambil peduli perkembangan Pemuda di peringkat bawahan!.Dengan adanya program seperti ini membuktikan bahawa kami sebenarnya prihatin akan kewujudan mereka.

Diucapkan berbanyak-banyak terima kasih kepada Jawatankuasa pemuda cawangan yang sudi bersama-sama kami pada malam itu.Diharap dapat bersama-sama dan berkumpul seperti ini lagi!

No comments:

Post a Comment