Tuesday 24 August 2010

Ziarah Santai Merdeka Ramadhan


Bermula hari ini 24hb Ogos 2010, pemuda bahagian akan bersama dengan Majlis Belia Daerah dan juga beberapa badan NGO lain (MBFM..4B kawasan)untuk berkonvoi dalam program 'Ziarah Santai Merdeka Ramadhan'.


Program Ini dilihat bakal menjadi jambatan pembina hubungan antara Pemuda, Belia dan orang muda khususnya dengan masyarakat setempat. InsyaAllah rentetan peristiwa perjalanan akan diuploadkan didalam blog ini sepanjang masa. Jom kepada yang berminat boleh hubungi Sdr Shamsul Tumijan Exco Pemuda UMNO Bhg Sekijang bagi mendapatkan details tentatif perjalanan konvoi ini.


Hari Pertama 24hb Ogos 2010 - Kembara singgah di Felda Pemanis Dua bersama dgn Rakan-rakan NGO MBFM dan MBD. Sebanyak 10 Buah rumah dilawati.

Hari Kedua 25hb Ogos 2010 - Kembara singgah di Cawangan Kg Melayu Bukit Siput dan Kg Paya Besar. Seramai 10 Orang juga penerima kami sempat ziarah.

Hari Ketiga 26hb Ogos 2010 - Kembara bergerak dari Cawangan Kg Sri Dagang, Melayu Raya dan Kg Genuang Baru. 15 Penerima telah mendapat sumbangan agihan daripada pemuda bhg.

No comments:

Post a Comment