Friday 20 August 2010

Tadarus Pemuda UMNO Johor Di Saujana



Pada tanggal 19hb Ogos 2010 pula pemuda sekijang diminta menghantar peserta ke program Tadarus Pemuda Johor di Saujana kediaman Rasmi Menteri Besar Johor. Oleh kerana dah menjadi kelaziman pemuda menghantar peserta tadarus seramai 40 orang, maka jumlah tersebut dihantar utk melaksanakan misi dan amanah membaca juzuk ke 17. Rombongan kami hadir dengan menaiki bas Kolej Komuniti bandar putra.



Terima kasih kepada pihak pengurusan kolej yang sudi membantu kami. Terima kasih daun keladi, lain hari nak pinjam bas lagi.


Dengan ditumpangi oleh 6 orang anggota tadarus puteri umno bhg sekijang, sudah tentulah bas meriah dengan keletah dan gurauan tiga orang exco pemuda yang turut sama didalam perjalanan tersebut. Pemuda Bhg juga merakamkan rasa terima kasih yang tak terhingga diatas usaha beberapa cawangan seperti Paya Pulai, Pemanis 2, taman segar dan lain2 kerana menghantar peserta bertadarus sama.



Turut sama dalam majlis tersebut ialah Dato MB sendiri, Dato Razali Naib Ketua Pemuda UMNO Malaysia dan juga barisan exco2 kerajaan negeri johor. Salam ramadhan almubarakh kepada semua muslimin dan muslimat sekelian.

No comments:

Post a Comment