Thursday 18 February 2010

Siapa Ahli2 Parlimen Australia ni Sebenarnya?



Menurut Sdr Lokman Adam, Exco pemuda UMNO Malaysia...

'Michael Danby MP Port Melbourne,Victoria.Kawasan Parlimen beliau merupakan kawasan yg punyai paling ramai pengundi dari golongan gay, lesbian dan yahudi. Danby masa di University of Melbourne merupakan Presiden Persatuan Mahasiswa Yahudi. Beliau merupakan pejuang gay, lesbian dan Yahudi yg banyak mempengaruhi Paul Keating dan Bob Hawke supaya ... See moremengecam Tun Mahathir. Ini adalah krn Tun M lantang pertahan Palestin dan menentang kekejaman Israil.Danby sebelum jadi MP pernah jadi editor akhbar Australia-Israel Review. Bagi membuktikan ketegasan beliau sbg penyokong gay dan lesbian, Danby telah melantik Adam Carr, seorang gay dan aktivis gay/lesbian sebagai Pegawai Khasnya. Adam adalah bekas editor Majalah Homoseks Australia. '

Maka tak hairanlah kalau mereka semua menyokong Anwar. Di Australia meliwat bukan suatu kesalahan. TApi kita nak ingatkan mereka, ini Malaysia, bukan Australia.


Ucapan penerangan beliau semasa Penyerahan Memo Bantahan Kepada Kedutaan Australia oleh Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia pada 17/2/2010 di Jalan Yap Kwan Seng.

Tindakan segelintir ahli parlimen australia tersebut menampakkan bahawa ada segolongan rakyat malaysia yg menjemput campurtangan asing ke dalam pentadbiran Msia.

Sejarah telah 'mengajar' kita berkenaan perkara ini, dan akibatnya amat buruk jika dibiarkan.

1. Kehadiran Francis Light dan penjajahan KHTI ke Pulau Pinang.
2. Kehadiran kuasa portugis di Melaka.
3. Pelantikan Residen Inggeris di Negeri2 Melayu Bersekutu & Tidak Bersekutu
4. Pelantikan Konsul General di Johor
5. Pen'jemputan' kuasa belanda bagi mengekang kuasa portugis di melaka.
6. Pemerintahan generasi brook di swak.
7. Penjemputan kuasa AS ke bumi iraq & afghanistan.
8. 'Pengiktirafan' pembentukkan MPAJA dalam melawan Jepun, sehingga menyebabkan MPAJA mengganas selepas Jepun menyerah diri.

Jalan penyelesaian diplomatik

Syorkan kepada mereka untuk melantik peguam (yg non political sided) untuk mewakili mereka sebagai 'watching brief' dalam perbicaraan kes itu, tertakluk kepada kebenaran Mahkamah atas locus mereka.

No comments:

Post a Comment