Wednesday 10 December 2008

Korban Perdana Pemuda UMNO Malaysia

Pemuda UMNO Bahagian Sekijang telah menghantar rombongan untuk bersama – sama bekerja dan meraikan Program Korban Perdana Pemuda UMNO Malaysia, yang diadakan pada Selasa, 9 Disember 2008 bertempat di Padang Awam, Felda Bukit Tongkat, Parlimen Sembrong, Kluang, Johor.

Rombongan Pemuda Sekijang diketuai oleh Saudara Anuar Haji Abd Manap, Ketua Pemuda, 10 orang Ahli Jawatankuasa Pemuda Bahagian dan 40 orang ahli – ahli Pemuda Cawangan.

Program telah dirasmikan oleh YB Datuk Hishamudin Tun Hussien, Ketua Pemuda Malaysia dan turut dihadiri oleh exco – exco Pemuda Malaysia, Ahli – Ahli Yang Berhormat dan ribuan lagi rakyat yang turut serta.

Sebanyak 200 ekor lembu telah dikorbankan. Pemuda Sekijang turut diberikan seekor lembu untuk dikorbankan pada majlis tersebut. Tujuh bahagian penama korban untuk Pemuda Sekijang adalah HISHAM BIN SAJAT, KHAIRI BIN AHMAD, REDZUAN BIN YUNUS, MOHD FARID BIN MOHD SAID, SABRI BIN AHMAD, AZRUL NIZAM BIN ZAAFAR dan ROSDI BIN HAJI SIDEK.

Suasana meriah, dengan cuaca yang agak baik, menjadikan program berkenaan dapat dilansungkan dengan jayanya. Catatan ini memaparkan gambar - gambar dan video yang melibatkan Pemuda Sekijang semasa program berkenaan.

No comments:

Post a Comment